Δευτέρα έως Σάββατο 10:00-14:00
Αν η αγορά σας δεν σας ικανοποίησε απόλυτα μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα το προϊόν στην αρχική του συσκευασία. Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Για να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα REGEL, επικοινωνήστε με το υποκατάστημα της αντίστοιχης εταιρείας “Courier” που σας έχουμε αποστείλει την παραγγελία και αποστείλετέ το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία στην διεύθυνση: Παπαναστασίου 47, Λάρισα, 41222, Tηλ. 241 053 2284.
Είναι απαραίτητο να τοποθετήσετε συμπληρωμένη και την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής που βρίσκεται στο δέμα σας. Χωρίς αυτή δεν είναι εφικτή η διαχείριση της επιστροφής.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος που επιστρέφετε με κάποιο άλλο παρακαλούμε συμπληρώστε στη φόρμα επιστροφής με ποιο είδος θέλετε να γίνει η αλλαγή του είδους που επιστρέφετε (κωδικός E-shop & μέγεθος).
Τοποθετήστε το προϊόν και τη φόρμα επιστροφής σε ασφαλή συσκευασία ώστε να
αποφευχθεί όποια φθορά κατά την επιστροφή.
ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΕΩΣ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ
(αναμενόμενος χρόνος για να λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα στην αποθήκη μας)
ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ (αφού παραλάβουμε το δέμα)
ΕΩΣ 10 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ
(αναμενόμενος χρόνος για να εμφανιστεί η αξία του επιστρεφόμενου είδους στον
λογαριασμό σας)
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
ΕΩΣ 15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ
*Σημειώστε ότι το χρονικό πλαίσιο που αναφέρεται παραπάνω για τις επιστροφές βασίζεται σε ένα μέσο όρο & μπορεί να αλλάξει. Κατά τη διάρκεια εορτών και εκπτωτικών περιόδων ή αργιών η επιστροφή μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο.
**Η χρονική διάρκεια εξαρτάται αποκλειστικά από την πολιτική της τράπεζας που
συνεργάζεστε. Μπορείτε πάντα να ελέγξετε την πορεία της επιστροφής χρημάτων στον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό ή επικοινωνώντας με την τράπεζα σας.
***Το κατάστημα REGEL αναλαμβάνει μόνο τα έξοδα της πρώτης επιστροφής της παραγγελίας σας προς εμάς, εφόσον η επιστροφή του δέματος πραγματοποιηθεί εντός Ελλάδας και με τις εταιρείες “Courier” που συνεργαζόμαστε. Η επαναληπτική αποστολή του νέου προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη με 2.50€. Σε περίπτωση αλλαγής με διαφορετικό/α είδος/η, η τιμή του νέου προϊόντος διαμορφώνεται σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο τη στιγμή επεξεργασίας της επιστροφής από το αρμόδιο τμήμα. Σε περίπτωση ακριβότερου προϊόντος η διαφορά τιμής
θα πρέπει να εξοφληθεί βάσει των επιλεγμένων τρόπων πληρωμής. Για επαναληπτική αποστολή με αντικαταβολή υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 3,5€.
****Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή στην περίπτωση
επαναλαμβανόμενων αλλαγών που αφορούν την ίδια παραγγελία, τα έξοδα σας βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.
Για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με e-mail στο: [email protected] η στο 241 053 2284, Δευτέρα – Σάββατο: 10:00 με 14:00.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η διαδικασία ξεκινά μόλις παραλάβουμε το
προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ).
Το ποσό επιστρέφεται ανάλογα με τον τρόπο που έχετε πληρώσει: εάν έχετε χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σας, ενώ εάν έχετε πληρώσει με μετρητά, με αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό(IBAN) που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής.
* Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του δέματος βαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
**Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14*) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
***Δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων αν η παραλαβή του προϊόντος έχει γίνει από το κατάστημα REGEL.
Η επιστροφή επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί σε διάστημα 14 ημερών από την
ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.
Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το κατάστημα REGEL έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος regel.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Σε περίπτωση αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος η διαδικασία που ακολουθείται για την αλλαγή προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων είναι ακριβώς η ίδια με την παραπάνω. Μπορείτε να το κάνετε, με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 241 053 2284
Δευτέρα – Σάββατο: 10:00 – 14:00, ή με e-mail στο: [email protected]
Εκεί δηλώνετε το προϊόν που θέλετε, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η
αντικατάσταση. Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παραλάβατε, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσετε την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Copyright © 2023 REGEL
Powered by OLYMPUS DIGITAL AGENCY